ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ ΛΟΓΩ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗΣ

Οι αιτήσεις παραίτησης υποβάλλονται από την Τετάρτη 17/2/2021 έως την Τετάρτη 10/3/2021. 

  1. Εντός της ανωτέρω προθεσμίας πρέπει να γίνει υποβολή της αίτησης παραίτησης:
    • Ηλεκτρονικά με υποβολή υπεύθυνης δήλωσης, η οποία θα δημιουργείται μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (ΕΔΩ) και αποστολή αυτής με email στο mail@dipe.sam.sch.gr είτε
    • Συμπλήρωση του εντύπου “αίτηση παραίτησης” και αποστολή του με ηλεκτρονική αλληλογραφία στο email: mail@dipe.sam.sch.gr (με εγκεκριμένη ηλεκτρονική υπογραφή – ψηφιακή υπογραφή ή σε περίπτωση αδυναμίας, αποστολή του πρωτοτύπου της αίτησης με ταχυδρομείο) 
  1. Και στις δύο ανωτέρω περιπτώσεις η Διεύθυνση με τηλεφωνική επικοινωνία θα ενημερώσει τους ενδιαφερόμενους για τον αριθμό πρωτοκόλλου της αίτησής τους.
  1. Από τη στιγμή που έχει γίνει αποδεκτή η αίτηση παραίτησης λύεται αυτοδικαίως στις 31/8/2021. 
  1. Ανάκληση της αίτησης παραίτησης μπορεί να γίνει μέσα σε ένα μήνα από την ημερομηνία υποβολής της αίτησης παραίτησης σύμφωνα με την παρ.4 του άρθρου 148 του Ν.3528/ 2007 (Α’26).  
  1. Μετά τις 10/5/2021 θα ακολουθήσουν οδηγίες τρόπου παραλαβής των ακόλουθων εγγράφων: 

όσο και των υπολοίπων δικαιολογητικών που αναφέρονται ΕΔΩ