Όταν τα παιδιά “θεατροπαίζουν” και πειραματίζονται με τον Φ. Γ. Λόρκα και τον Γ. Ρίτσο, όταν θέατρο και ποίηση συνδυάζονται σε μια παιδική θεατρική παράσταση νηπιαγωγείου, τότε συμβαίνει κάτι στ’ αλήθεια μαγικό!
Την Παρασκευή 5 Ιουνίου και ώρα 18:30 το 2ο Πειραματικό Νηπιαγωγείο Σάμου γιορτάζει τη λήξη του σχολικού έτους με μια έκθεση Εικαστικών των Ομίλων Αριστείας, Καινοτομίας και Δημιουργικότητας του νηπιαγωγείου και την θεατρική παράσταση “Η γητειά της Πεταλούδας”, μια διασκευή βασισμένη στο θεατρικό έργο του Φεντερίκο Γκαρθία Λόρκα “Τα μάγια της πεταλούδας” σε πανελλήνια πρεμιέρα.
Σας περιμένουμε να γιορτάσετε μαζί μας!
